4 dagar kvar!


var till skolan en sväng idag och tömde mitt skåp..
hur mycket skit som helst som man samlat på sej under alla år..
men nu är det borta! sweeet =)

efter det åkte jag ut till bäckby en sväng..
lämna lite saker till studenten på fredag
och hjälpte min granne med en sak..

sen tog jag cykeln ner på stan!
har fan inte cyklat på ett halvår nästan, hahah =)
men det va skönt, lite drygt när det blåste bara
men ner på stan tog jag mej så =)

sprang på emma, linus och olle en snabbis direkt när jag kom ner
och efter ett tag kom maria och vi tog oss en sväng på stan..
sen bjöd hon mej på kalle på spången, en liten födelsedagspresent..
tack för de gumman!! =)
sen blev de en till sväng på stan..
gick till magic lines och fixade till marias piercing..
sen när maria skulle dra så kom niklas
och även vi tog oss en sväng på stan innan vi rörde oss hemåt =)

nu ligger jag hemma i soffan..
helt slut efter dagen! tar på krafterna att springa runt på stan.. =)
och det jag fick med mej hem var ett linne, en kofta, pennor för att skriva i studentmössan
och en burk "MittVal Vegeterian" tabletter med massa vitaminer och mineraler i, 
som niklas och thomas tvingar mej att käka 
eftersom jag är så trött hela tiden =) haha
så vi får väl se om dom gör nån nytta och piggar upp mej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLAR VA PIGG DU KOMMER BLI... ;)

2009-06-08 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0