6 månader!


dagen började med att jag inte kom iväg till skolan imorse..
skulle haft ett kursprov i matte och kollat film på svenskan
men va så himla seg och hade ont i huvudet så jag blev kvar i sängen ist..

när jag väl orkade ta mej upp så plockade jag lite här hemma
och så tog vi oss en frukost ute på balkong i solen =)

lite senare tog vi en sväng förbi banken..
jag har tappat bort min kodbricka till min internetbank
så skulle dit och hämta en ny..
men då sa hon jag pratade med att dom skulle byta system
till dosor ist för brickor.. så får den om några dagar..

efter det åkte vi över till farsan..
har tapetserat om mitt rum där
så hjälpte till att flytta tillbaka alla möbler o så..
sen stanna vi för lite mat också! =)

nu har vi för en stund sen vart förbi och hämtat Jojje-man!
ligger och slappar framför tvn i soffan nu..
ska väl lägga in lite bilder från kameran också tänkte jag..
sen blir det en kvällspromenad lite senare =)


idag har det gått 6 månader sen det blev vi!
tack för att du gjort dessa månader
till de bästa i mitt liv hjärtat!
och när jag tänker på alla som väntar oss framöver
skiner jag upp som solen av denna otroliga glädje =)
aldrig kommer jag kunna förklara
hur tacksam jag är över att du är min.
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: niklas

du är så underbar, jag ler upp som en sol när jag läser det du skriver. Älskar dej så mycket min fina lilla mupp =)))

2009-06-02 @ 12:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0