dressed 4 success!


igår var det utklädnadsshowen!
vår klass kom 2a i tävlingen..
lite orättvis vinst för dom som vann..
menmen, man kan ju inte alltid vinna =)
vi hade så jävla kul hela tiden och gjorde vårt bästa..
och mer kan man ju inte göra!
blev ner på stan och vasa sen..
och det var fan bara vår klass som sprang runt
över hela stan och uppträdde..
så tummen upp för oss! =)
"Alla SP upp o hoppa.. hej hej"

när jag sen kom hem var jag helt slut
efter allt dansande nere på stan
så det blev en liten powernap..

lite senare drog Niklas& jag oss ner på stan
och gick till Tabazco för lite käk med Thomas..
lite senare kom även lite mer folk ner och gjorde oss sällskap..
trevlig kväll! =)

men kvällen blev inte så långvarig
suget på att gå ut fanns, men jag hade ingen ork till det..
min förkylning blir bara värre så lika bra att ta det lugnt
när man hållt igång hela dagen också..


rolig dag iaf, nu är det löga

som väntar vårt uppträdande på junitrofén på tisdag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0