studentlunch, klä vagnen & ALBOROSIE!!


VILKEN DAG! säger jag bara =)

dagen började med studentlunch i skolan
med klassen och kontaktlärarna.
sämsta lunchen dock, men trevligt ändå.

efter det förberedde jag inför eftermiddagen och kvällen
med att fixa lite inför flaket..
plockade ihop bordet mixern ska stå på
och åkte till Frema för att hämta anläggning till flaket..
och efter ett tag när vi skulle få våra saker
så dog jag av skratt! hahahahhahaha =)
jag och markus åkte dit med våra bilar för att hämta anläggningen 
och viktor följde med för han skulle koppla ihop allt..
och det roligaste var att när han som jobbade där skulle visa 
vilka grejer vi skulle ha så dog jag!
jag vek mej dubbelt av skratt..
det var två lite mindre högtalare
men sen var det två baser som var större än våra bilar.. hahahah
och fyfan vilket problem vi fick oss!
vi hade ju ingen aning om att det va sådär stora grejer..
men som tur va så fick vi låna deras firmabil och köra ut sakerna till flaket  =)
blev en hel del att köra bil för mej..
åkte fram och tillbaka till lillhärad 3 ggr för att skjutsa och och fixa saker som behövdes till flaket..
men tillslut fick även jag va med och klä flaket och fyfan va snyggt det blev! :D:D

efter vi var klara så åkte jag hem till farsan en sväng..
fick lite käk i mej och hjälpte till lite inför morgondagen..

sen var det bara hem för att göra sej iordning för ALBOROSIE nere på Konrad! :D
så gryyyyyyym spelning!
och BIG UP to trummisen, klockrent!
man ba log hela tiden =)

såååååååå nu är klockan halv 4
och jag ska vara på champagnefrukost om 3 timmar..
haha good luck till mej säger jag bara =)
bara att fortsätta vara vaken..
förfesten började ju redan nere på Konrad
så det är bara att köra nu.. =)


Whooooooop whoooopppp!

FÖR JAG TAR STUDENTEN OM NÅGRA TIMMAR!!! :D:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0