happy birthday...

to meee! =)

väcktes imorse av Niklas som kom med
present och frukost på sängen till mig!
såå mysigt, tack gubben!!
fick ett par jättefina och sköna nikeskor :D
och nånting mer väntar mej under kvällen,
undrar vad det kan vara.. =)

blev lunch lite senare med thomas och massi nere på stan
gick till hongkong, men maten var inte bra alls..
så det blev en varsin korv för grabbarna ist..
och så drog vi till med glass efter det!

nu har jag precis skjutsat ut morsan på fest i Irsta
och nu väntar jag på att lite folk ska rulla in här =)

partyy partyyyyy!
woooop wooooooppp =)

Kommentarer
Postat av: Issa Serrander

Grattis vännen :D hade tänkt skicka ett sms men jag hade inte ditt nummer :( Kram Issa :) Lollo hälsar med :)

2009-05-22 @ 20:46:26
URL: http://isabelleserrander.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0