nu har den kommit! =)


fick min studentklänning igår :D
började bli lite smått orolig där ett tag..
satt riktigt bra gjorde den också, så tummen upp för det! =)
nu gäller det bara att hitta skor till..

idag har det inte hänt så mycke..
kom till skolan strax efter 8 och hade första lektionen..
sen hade jag hål mellan halv 10 till 1 när matten började... jättekul.
så tränade lite till showen och var till Paolo
och fick mina behandlingar..

sen åkte jag hem och bara tog de lugnt
innan jag skjutsa ner Niklas på stan
och efter åkte vidare till mamma och hälsa på en stund..
passade på att bråka lite me jojje också =)

efter de åkte jag till träningen en sväng och kolla läget..
dom ville se hur det va med mej också så..

och nu är jag hemma..
ska snart ta tag i matten och börja plugga..
nationella i matte c imorn
usch, inge kul!!


piz out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0