söndag... och fortfarande sjuk


förkylningen blir bara värre.. inge kul alls!
bara legat hemma och degat hela dagen..
skulle egentligen haft träning inför showen på onsdag med klassen
men eftersom jag hade match så kunde jag inte vara med på den
och nu så kunde jag inte vara med på något av dem..
har egentligen klassfest nu ikväll också
men blir ingen för mig, riktigt tråkigt faktiskt ..
hoppas ni andra får det kul iaf! =)
menmen, inte så mycke man kan göra.. vill bara bli frisk nu..

blev vinst i vår match mot götlunda med 2-0, bra kämpat tjejerr!! =)

blev en liten kvällspromenad ner till hamnen för Niklas och mej..
va tvungen att komma ut och röra på mej efter allt degande i soffan..
köpte oss en varsin isglass (twister, mummma!!)
och gick ner till vattnet och satte oss och njöt av den härliga solen! =)

nu blir det lite käk..
och sen blir det lite matteplugg
inför mitt kursprov jag har imorn..

hej hoppp!

Kommentarer
Postat av: niklas

helt underbar dag, tack älskling! =)

2009-06-02 @ 12:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0