svenskatal


nu har jag äntligen skrivit klart mitt svenskatal!!!
blev på 2 A4 sidor och det roliga är att jag nästintill
ska kunna det utantill vid halv 12 imorn =) haha..
good luck to me!

var till skolan och gjorde ett matteprov idag,
får se hur det går.. 
sen åkte jag hem och började lite på talet..
lite senare åkte jag och Niklas till min träning
för de ville se hur det va med mej
men när vi kom dit så var ingen där..
de hade åka till dingtuna ist och kollat på u-matchen! :P
så vi åkte hem till farsan en stund ist..

käkat våfflor ikväll =)
och så lyxa vi till de lite med daimtårta också, haha =)
riktiga gottegrisar är precis va vi är!

nu blir det till att plugga in talet så mycket det går
och sen blir det sängen!!

nattinattti

Kommentarer
Postat av: aaannis

haha ja vi fick varsin bulle och stack! är det bättre nu? :-)

2009-05-13 @ 00:22:45
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! =) .. jo de är bättre, såg du ju ikväll när jag kom ner till träningen.. kan ju gå normalt nu alla fall ;)

2009-05-14 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0