underbara lördag..


dagen började med att älsklingen och jag
tog oss en promenad ner till kajen för att äta lunch,
världens godaste sallad tillomed,
och självklart blev de lite glass på det också =)

sen tog vi oss en promenad längs mälarn på hemvägen..
trötta var vi och fina solbrännor hade vi fått oss när vi kom hem =) haha..

vi grillade lite senare mot kvällen..
sen skjutsa jag niklas till matte
för att träffa grabbarna
och jag åkte vidare till farsan =)
kollade på drömkåken som gick på tv..
rätt så gammal film men aldrig sett den,
rolig var den =) haha

nu kom jag precis hem..
halsen håller på att ta döööd på mej
hur segt som helst, orkar inte va sjuk längre!
ska antingen glo lite tv eller läsa lite nu
och så får vi se hur snabbt det går innan man sover..
själv skulle jag tippa på ganska så snart =)

gooooo natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0