=)


igår blev de lite partaj för mamma med släkten..
lite senare blev de utgång..
först följde niklas och jag med mamma o min morbror till Harrys.. haha =)
kände ganska fort när vi kom dit att det inte va helt rätt för oss..
så vi gick vidare till Köket på deras smygpremiär..
va där en lite snabbis innan vi gick vidare ner till Konrad..
riktigt trevlig kväll =)

idag var det match mot Munktorp hemma..
vinst med 3-0, men inge vidare bra match..
och mej var dom inge roliga med..
har nu ett uppsvullet knä och en ännu mer paj rygg!
så jävla tråkigt..
men har en tid bokad hos paolo imorn för mitt tidigare ryggproblem
så det va ju bra det =)

nu har vi precis moffat i oss hamburgare
och ligger fram för tvn och bara degar..
sjukt skönt =)
och ska snart ta och börja på mitt svenskatal
som jag ska hålla på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0